Ilmainen lähetys- ja palautuspalvelu laitteellesi huoltoon koko suomessa.

Asiakaspalvelu auttaa

Asiantuntija noutaa laitteesi veloituksetta suoraan kotiovelta noudettuna pääkaupunkiseudulta.
Laite toimitetaan takaisin huollon valmistuttua.
Asiakaspalvelu

Lähetä meille viesti

Lähetä viesti ongelmastasi asiakaspalveluun.
Asiantuntija on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Autamme arkisin klo 9-21 ja viikonloppuisin klo 9-17.

Olemme vastaanottaneet viestisi.
Palaamme sinulle mahdollisimman pian.
Hupsista! Jotain meni vikaan.
SEURAA MEITÄ

Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Korvaako vakuutusyhtiö rikkoutuneen laitteeni?

Kotivakuutus korvaa yleensä aiheutuneet esinevahingot omavastuu osuuden.
Voimme tehdä vakuutuslausunnon rikkoutuneesta laitteesta. Vakuutuslausunto on omavastuu osuudesta vähennyskelpoinen.

Kuinka kauan huollossa kestää?

Normaali huoltoaikamme on 1-3 päivää. Varaosien saatavuus vaihtelee merkistä riippuen, yleensä n. 2-7 arkipäivää.

Saatteko pelastettua tiedostot?

Yleisimmissä tapauksissa saamme pelastettua tärkeät tiedostosi, vaikka tietokonetta ei saada korjattua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme tiedostojen pelastuksessa.

Kannettavani näytössä on viivoja ja raitoja, voiko sen korjata?

Todennäköisesti kannettavan näyttöpaneeli on vaurioitunut. Vaihdamme näyttöpaneelin uuteen nopeasti ja edullisesti.

Käytättekö alkuperäisiä varaosia?

Käytämme aina alkuperäisosia tai laadultaan vastaavia osia. Kaikissa huolloissamme on takuu valmistajan puolelta sekä meidän työtakuu.

Onko noutopalvelu ilmainen?

Kyllä! Asiantuntija noutaa tietokoneen veloituksetta kotioveltasi pääkaupunkiseudulla.
Huollon valmistuttua palautamme tietokoneen myös veloituksetta kotiovellesi. Myös viikonloppuisin.

Huoltopalvelu johon voit
aina luottaa.

Asiantuntijat ovat valmiina auttamassa huoltoihin ja korjauksiin liittyvissä asioissa.