Usein kysytyt kysymykset

  • Korvaako vakuutusyhtiö rikkoutuneen laitteeni?

    Kotivakuutus korvaa yleensä aiheutuneet esinevahingot omavastuu osuuden jälkeen.

  • Miten saan vakuutuslausunnon?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro meille miten laite meni rikki.
    Teemme korjausarvion ja lähetämme vakuutuslausunnon sähköpostiisi.

  • Kuinka kauan huollossa kestää?

    Normaali huoltoaikamme on 1-3 päivää. Varaosien saatavuus vaihtelee merkistä riippuen, yleensä n. 2-7 arkipäivää.

  • Kannettavan päälle on kaatunut vettä, mitä teen?

    Yritä kuivata kaikki näkyvä vesi kuivalla pyyhkeellä tai paperilla.
    Käännä kannettava tietokone tai muu laite ylösalaisin kuivumaan yön yli.
    Ota asiakaspalveluumme yhteyttä mahdollisimman pian.

  • Minulla ei ole vakuutusta, voitteko auttaa?

    Kyllä voimme. Teemme kustannusarvion laitteen korjauksesta.
    Saat erittelyn varaosista sekä työn osuudesta, ennen huollon aloitusta.

  • Saatteko pelastettua tiedostot?

    Yleisimmissä tapauksissa saamme pelastettua tärkeät tiedostosi,
    vaikka tietokonetta ei saada korjattua.
    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme tiedostojen pelastuksessa.

Usein kysytyt kysymykset

  • Korvaako vakuutusyhtiö rikkoutuneen laitteeni?

    Kotivakuutus korvaa yleensä aiheutuneet esinevahingot omavastuu osuuden jälkeen.

  • Miten saan vakuutuslausunnon?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro meille miten laite meni rikki.
    Teemme korjausarvion ja lähetämme vakuutuslausunnon sähköpostiisi.

  • Kuinka kauan huollossa kestää?

    Normaali huoltoaikamme on 1-3 päivää. Varaosien saatavuus vaihtelee merkistä riippuen, yleensä n. 2-7 arkipäivää.

  • Kannettavan päälle on kaatunut vettä, mitä teen?

    Yritä kuivata kaikki näkyvä vesi kuivalla pyyhkeellä tai paperilla.
    Käännä kannettava tietokone tai muu laite ylösalaisin kuivumaan yön yli.
    Ota asiakaspalveluumme yhteyttä mahdollisimman pian.

  • Minulla ei ole vakuutusta, voitteko auttaa?

    Kyllä voimme. Teemme kustannusarvion laitteen korjauksesta.
    Saat erittelyn varaosista sekä työn osuudesta, ennen huollon aloitusta.

  • Saatteko pelastettua tiedostot?

    Yleisimmissä tapauksissa saamme pelastettua tärkeät tiedostosi,
    vaikka tietokonetta ei saada korjattua.
    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme tiedostojen pelastuksessa.

[mpp_popup id=”7792″][/mpp_popup]